TOP DOLLARS Business

– Hvordan du undgår at bruge 1000 vis af kroner på at annoncere

Top Dollar Business

Ny tid – nye medier – nye salgskanaler – nye muligheder…..men griber du chancen eller gør du KUN SOM DU PLEJER….

Det der sker lige nu – er at de traditionelle salgskanaler for din kunst – og designs er ved at være udtømt. Og det åbner nye døre for dig hvordan du skalkomme i kontakt med dine kunder og ikke mindst hvordan du sælger dine produkter.

Så selvom noget af de gamle “shoppe-mønstre” stadig er der – så er det også NU at du skal tænke nye “business” muligheder. SÅ du ikke står lige pludselig og sir det ikke virker – DET er NU og det har ALDRIG været billigere for dig rent økonomisk at kunne sælge din kunst og designs.

Dog skal du gøre et lidt større benarbejde plus ha´ dig det rette tankesæt til at lave Business på din kunst og designs.

Og selvom du NU skal springe ud i en masse nyt og det kan være svært at overskue – så stol på mig. At når du først har taget springet – og fået de vigtigste redskaber til hvordan du SELV skaber dig din Business og SELV ta´r ansvar så går det hen og blir´en fest.

Og den samme følelse som du har når idéerne popper rundt op i hovedet med hvordan du skaber din kunst – så er det nøjagtig den samme energi og idélyst du får når du tænker nye business muligeder. PLUS du oplever at verden er fyldt med muligheder….det er kun DIN FANTASI der sætter grænserne…

Derfor vær med allerede nu – og se fordelen ved at invester i DIG selv og hvad dig og din Business – KUNST er værd. Så garanterer jeg dig for at du har sparet tusindvis af kroner på den lange bane…smiler

HVAD får du med dig i workbooken

  • et overblik på hele din kreative forretning til hvor du skal starte og holde fokus
  • en konkret plan som du kan følge og mærke at du reelt kommer i mål med hvert eneste punkt
  • et tankesæt der gør at du VIL det her – og du kan se det er muligt
  • en viden til at du ved nu at dit kreative talent kan også bruges business – og ikke kun i din egen skabende proces
  • et overblik på alle salgskanaler og hvilken rækkefølge du skal bruge dem
  • en salgsstrategi/dialog for hvordan du tiltrækker dine kunder og ikke er en SÆLGER-HELGE

 

Visit Us On FacebookVisit Us On YoutubeVisit Us On PinterestVisit Us On Google PlusVisit Us On LinkedinVisit Us On Twitter